részletek a TOVÁBB után

Szép jónapot mindenkinek ma október 25.-én felébredtem 12.43-kor mivvel késő estig voltam fenn és szünetem van. Felkeltem és ebédeltem egyet utánna végeztem napi tehendőim mígnem 16.30-kor elmentem Sopronban szeretett városomban a Jobbik okt. 23.-ai megemlékezésére haverokkal voltunk jópáran jó hangulatban.17.07-kor elkezdődött a 17.00-ra kiírt megemlékezés szépen csendessen zajlott mígnem egy antifa gyerek elkezedett leskelődni mászkálni körülöttünk kicsit zavaró volt aztán egy nagyon kedves viccelődő öreg úr Rácz Sándor 56-os hős tartott beszédet ez eloszlatta a zúgolódást nézelődést.Elmondta hogy kell molotov kochtéllal tankot robantani és sztalin szobrot lángvágóval ledönteni,ügyelve hogy a bronz elnyeli a hőt.19.03-kor vége is lett a megemlékezésnek aztán 19.20-kor egy kisebb csoportal elindultunk hazafelé.út közben belebotlottunk 3 buzi emo-ba az egyik eliszkolt a másik kettőnek odaálltunk.Erre az egyik haverom odamegy és aztmondja a két köcsögnek hogy namost akkor tiketten én egyedül és elkezdi cukkolni őket az egyiknek adott egy állast is .Otthagytuk őket mert láttuk hogymindegyiket a sírás kerülgeti.Aztán olyan 15 percel később találkoztunk egy  sündörkocsival.Lelassított és viszafordult.Villogtatva megállított minket és 1perc sem telt el egyből 30 sün közt találtuk magunk.6-an voltunk 30 ellen nem tudtunk mit tenni.Haveromat hátulról megfogták hozzávágták a téglafalhoz nem láttam lett e baja engem is a falhoz szegeztek.Csak azt hallottam ahogy Bajtársam rugdossák és csak tűri tűri,aztán becsméreltek minket hogy : Mi vagyunk a jobbak?? az ország szégyenei azok vagytok ti. A haja miadt bántani vagy mert más ti meg leszopnátok Hitlert b....meg és így tovább .... Aztán elkérték az adataik 6-ból négy embert bevittek 2 elkövetőt 2 tanút és még a sértett buzikat is. engem mert kiskorú vagyok és nem csináltam semmit ellenállást alig tanusítotam valamint egyik barátnőmet mert nő elengedtek nem tudok semmit  4 haverom honlétéről állapotáról úgyének sújosságáról.Szép napot zárhatok várom az értesítőt a tanuskodáshoz.


Köszönjük meg a RENDŐRöknek hogy vigyáznak a RENDre.
(fa.....pó csicskák)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetijobb.blog.hu/api/trackback/id/tr781474905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása