1.post

2009.10.04. 10:43

 

Hát immáron elkezdjük a posztok(bejegyzések) írását.Nos "lányos" zavaromban nem

angus.16.Őt egy másik blogból ismerem szerkesztő társak voltunk.Lehet ,hogy majd linkcsere fog azzal az oldallal bekövetkezni(oldalt láthatjátok majd).Az Ő posztjai lesznek majd:

-Koncertek

-Események

Hans 88!.Őt a HotDogon ismertem meg.Amióta megismertem azóta sokat tanultam tőle.Az Ő posztjai lesznek majd:

-II. világháború

-Politika

 

Rockjam ő egy Székelyföldről származó testvérünk.

Egyeseket meghökkenthet ez a név :) de Nemzeti Rocker-t takar szóval nem kell értelmezni.Ennek a jóembernek a feladatia:

-II.világháború,történelem

-Zene


És hát, akkor már csak én maradtam.Mit is mondhatnék magamról? Eredetileg az én ötletem volt az oldal és egy jó kis közös megbeszélés után létre jött(mint ahogy azt láthatjátok).Az én posztjaim lesznek majd:

-Tudósítások

-Videók stb....


SSzemtelen

feladata: Wass Albert művei heti rovat szerkesztő és technikai háttér rendező

             (munkássága nélkül ratyi lenne az oldal)
 

Gorky

feladata: Tudósítások az utcai harcokról,megmozdulásokról Budapesten.
 

Ennyi lett volna.Legyetek jók addig is.

Kitartás

Üdvözlettel: SKINHUNMark

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetijobb.blog.hu/api/trackback/id/tr741426430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása